Gygy Sürekli aynı döngü içerisindeyiz. Emiyo gazını çıkarmıyo uyuyo gaz sancısıyla uyanıyo emiyo uyuyo gazını çıkarmıyo napcamı şaşırdım. 34 günlüğğz sanırım ilk atak haftasındayız ama bu gaz ağrılarına çare bulan varmı canı yanıyor bebeğimin ıkınıyo osuramıyoda sürekli aynı döngü
Tazeanne3434 Gygy valla canım biz son çare gaz ilacı kullandık dediğin gibi atak haftasındasınız biz 1 hafta çektik mahvoldum çıldırıcak gibi oldum artık 40 çıktı biraz rahatladık doktoruna danış gaz ilacı kullanmaya başla en azından biraz rahatlatıyor bide sıcak tut bebeğini dik pozisyonda gezdir sırtını belini sıvazlayarak 3 ay gaz büyük sorun inşallah sonrasında rahatlarız tek temennim
Betii34 Gygy rezene çok iyi geliyor sen icebilirsin sütünden bebege geçer yellenmesi rahat olur ben gaz ilacı samsimiplex kullanıdım ama biyere kadar faydası var sonra ise yarmıyor kendini ve bebegi olabildince sicak tut
Gygy Betii34 kimyonla rezeneyi karıştırıp içiyorum. Probiyotik kullanıyoruz doğduğundan beri , ayaklarına kiraz çekirdeği patikte takıyorum arada bakalım inşallah kolay geçer, o ıkınıyo benim canım gidiyo resmen