Sevgilimmm Herkese iyi bayramlar ❣️ kızım 15 aylık olacak. Henüz yürümüyor ancak tutunca yavaş yavaş adım atmaya başladı. İlk adım ayakkabısı şart mı? Vicco mu adidas gibi diğer markaları mi sizce? Tecrübeli annelerin fikrini bekliyorum. Bir de ayağını ölçerek mi numarasını belirlemeliyim?
Fitifiti Sevgilimmm İlk adım ayakkabısı ortopedik olması şart değil fakat,çocuğun ayağını kavrayan,esnek,yumuşak olmalı. Bu da vicco da mevcut. 2 ay gibi bir süre vicco kullanıp,sonra adidas stan smith e geçtik. O da çok esnek,rahat bir ayakkabı.
ElifkonunAnnesi Sevgilimmm biz ilk adım ayakkabisini civilden almistik. Markadan ziyade tabani kivrilabilen ve ayagina tam gelen kullanisli bir ayakkabi alin bence. Markasi cok da onemli degil bebeginizin ayagina uygun olduktan sonra. Güzel bir geleceğe yürüsün koşsun insallah minik 🌺
Sevgilimmm Fitifiti Bernauslu teşekkür ederim. Ben de onu düşünüyorum aslında ama karar da verememistim
Sevgilimmm ElifkonunAnnesi tabanı kıvrılan ayakkabı sanki rahat değilmiş gibi geliyor önyargı sanırım 😀 çok teşekkür ederim tavsiyeniz ve tatlı temenniniz için 💐😍
ElifkonunAnnesi Sevgilimmm yok canim ayağını iyi kavrayan ve tabani kivrilan ayakkabi fizyoterapistin tavsiyesi 😊 benim cadi plasentadan ayrilip oksijensiz kaldigi icin 3 ayda bir 5 tane doktor gezdigi icin artik boyle seylerde prof oldum 😂
ElifkonunAnnesi Sevgilimmm herhangi bir sıkıntısı yok çok şükür 🤲 o yüzden şimdi komik bir anı olarak hatırlıyoruz ve dediginiz gibi buze tecrübe kazandırdı kızım 🌺