Sedefinpamugu en belirgin özelliği lekelenme şeklinde kanama yerleşme kanaması sanıyorsun kesildi sanıyorsun yeniden başlıyor kalan hiç bişey normal gebelikten farklı değil uyku hali bulantı VS rabbim düşmanıma bile vermesin canını unutup beta hcg yükseldi diye sevinçten ağlamıştım da Dr da demediğini bırakmamış tı Allah kimseyi evladıyla sınamasın 🙏