neslihanuz1 Arkadaşlar doğum sonrası gevşeyen göbek için sıkılaştırıcı jel/krem önerileriniz var mı? Sezaryen olduğum için hemen spor yapamıyorum :(
neslihanuz1 Efemm doktorum 3-4 ay sonra yapabilirsin dedi. Bende çok yapmak istiyorum ama şuan daha çok tazeyim 😞
Metehan123 Ben hemen korse takmıştım gece gündüz üzerildeydi dikiş ağrılarıma bile iyi geliyodu şu an karnım dümdüz
neslihanuz1 Metehan123 bende takmıştım aslında ayaktayken ayva göbeğim var ama oturduğumda katlanan dokunduğumda da yumuş yumuş bir göbek :(