Bebeğim 3 gündür uykuya töbe etti. 11 gibi uyuyor. Sabah 5de uyanıyor. Okadar zor uyutuyorum ki cok yoruldum her yolu deniyorum. Ayakta sallıyorum pilates topunda zıplıyorum. Bebek arabasında gezdiriyorum. Gözleri gidiyor tam uyudu diyorum cin gibi geri açıyor. 4. Ay atağınıda atlattık tam o bitti rahatladık derken bu başladı. Çok yoruldum çok. Benden anne falan olmazmış beceriksizin tekiyim bi cocugu uyutamıyorum. Millet kaç çocuk bakıyo bi taneyle hergün ağlıyorum..