drn5410 Eylemalya16 ya genelde narkoz baş ağrısı yapıyor diyorlar bendede ciddi baş ağrısı vardı korkutmak gibi olmasın ama öyle böyle değildi ense kökümden başıma yayılan bir ağrı idi en son kolda uyuşma yüzde uyuşma olmuştu meğer beyin kanaması geçirmişim nadirde olsa anestezi sonrası oluyormuş.. Ama tabi sizde böyle bir durum yoktur inşallah narkoz kaynaklı bol su tüketin ben sek kahve de içiyordum narkozu atmak için.. Şimdi nasılsınız? Devam ediyor mu
Hum34 Moral olarak nasılsınız ? Bende çok kötü oluyordum. Ama benim moralim çok bozuktu, ondan dolayı başım çok ağrıyordu.
drn5410 Eylemalya16 ya ben spinal anestezi olunca herkes öyle sanıyorum kusura bakma 🤦♀️ o zaman bilemeyeceğim🤔 Rabbim şifalar versin inşallah