Önceden rahatsız etmesin diye çorba öğününü akşama bırakırdım. Çok şükür alerjimizi atlattık o zamandan beri akşam bizimle yemeğini yiyor bir saat sonra uyumaya geçiyoruz zaten. Ekstra muhallebi gibi şeyler hazırlamadım hiç. Yemeğini yedikten bir süre sonra uyutuyorum.🌺