Merhaba ☺️ Öncelikle herkesin bayramını kutlarım 💐
Oğlum 7 buçuk aylık ve son bir haftadır çok huysuz. Uykuları bozuldu derken bir baktım ki alttan ilk dişi çıkmış. Ama anlamadığım sanki dişi patlayınca huysuzluğu geçiyor diye okumuştum forumda 😔 Hala deli gibi dişlerini kaşıyor, ne ataklar ne gazlar atlattık ben böyle ağladığını huysuzlandığını görmedim. Sesi kısıldı artık ağlamaktan ne yapacağımı şaşırdım. Diş değil de başka bir sorunu mu var acaba bilemiyorum. Sizin diş çıkarma dönemleriniz nasıl geçiyor, neler yapıyorsunuz bebeklerinizi rahatlatmak adına?