İyi bayramlar canım anneler oğlum geçen hafta 1 yaşına girdi 40ımız çıkana kadar 15 gün falan olmuştum sonra tam 6 ay da hem oğlum diş çıkardı hemde adet oldum 2 3 ay normal gitti sonra da 10 15 gün gecikmeli olmaya başladım geçen hafta doğum yaptıran doktoruma gittim semear testi istedi kitle var bakıcm dedi bayramdan sonra sonucu çıkacak bende korkuyorum aslında 😔