Ayca2021 Selamlar.. 2 aylık kizimi gece uykusuna kundaklayarak yatırıyoruz yoksa uyanıyor. Kundak ne zaman biter acaba yaz geliyor evimiz sıcak olacak bunu düşünüp duruyorum bir süredir
Ayaz_80 Ayca2021 canım bende sicak bölgede yasiyorum benimkide iki aylık yapamiyorum ben kundak vücut sıcaklığını çok artırır diye düşünüyorum
Dragon2018 Ayca2021 şuan 4aylik olmamıza bir hafta var ama oğlum istemiyor artık bende yavaş yavaş bırakacağım
Prens_annesi21 Ayca2021 2 aylık olunca baktım havalar ısındı bıraktım şimdi daha öok rahat uyuyor kundakta iken gece 100 defa uyanırdı şimdi hiç uyanmıyor 3 aylığız
Elzeminzal Kundağı nasıl bıraktırdınız yapabılenler yontemını söyleyebilir mı 4.aydan berı tek kolunu ara ara cıkartıp deniyorum hala saga sola savururken uyanıyor yuzune goturuo kendını uyandırıyor 7 aylık oldu yazda geliyor ne yapacağımı şaşırdım
aysegulmerter Elzeminzal biz kundağı bırakınca yan yatış yastığı almıştık, hem yüz üstü dönmesin uykusunda diye (1 yaşa kadar tehlikeli olabiliyor yüz üstü uyuması) O iyi oluyor
mrsyksll Ayca2021 ben ilk 3 hafta yaptım daha sonra kundak yapmadım. Sırt üstü elleri basının yanında pozisyonda bebekler daha iyi uyuyor diye duymuştum bı doktordan. Kundak çok sıkıyor gibi geliyor bana aslında yapılması lazım kendini uyandirmamasi için 2 buçuk aylık olana kadar yapabilirsiniz daha sonra kendini çok uyandirmiyor tabi bu dediğim bebekten bebeğe değişebilir.
Ayca2021 mrsyksll halen kendini uyandırıyor malesef. İnşallah dediğiniz gibi iki buçuk aylık olunca yani iki hafta sonra kurtuluruz kundaktan. Bazen tek eli dışarı çıkıyor o bile uyutmuyor su an. Ama dedigiji gibi iki eli başının yanında iyi uyuyor uykuya çok iyi daldigi anlarda araba yolculuğu veya dışarıda dolaştığı zamanların hemen ardından o şekilde güzel uyuyor bazen.