Oğlum 11 aylık 5 gün önce 6. Hastalığa yakalandı ateşi döküntüsü tam düzeldi derken..Bugün tam 3 kez parmaklarını ağzına götürerek kendini kusturdu..Pütürlü yiyebilen bi bebekti ama şimdi yoğurttan püreden başka ağzına bişi koymuyor zaten zar zor yediriyorum yediğini yarım saat karnında tutmadığına mi üzüleyim yoksa 3 oldu heryeri temizlediğime mi..Nolur güzel anneler bilgisi olan bişiler desin hüngür hüngür ağladım iftar saati 😔🙏🏼