Derenimomteacher Merhaba arkadaşlar, çok şükür 40′ımız cıktı.Süte geçmesinde sakınca olmayan, sezeryan izinin kalmamasi icin krem ariyorum. Böyle bir jel/krem vs kullananınız var mı?
Maviss1525 Derenimomteacher Contractubex jel kullanıyorum doktorum yara izi kalmaması için verdi 3 ay oldu doğum yapalı kırmızılık hafifledi hergün düzenli kullanamadım ama kullansam dahada toparlardı belkide doktorunuza sorup alabilirsiniz biraz pahallı ama işe yarar ☺️
Maviss1525 Derenimomteacher Contractubex jel kullanıyorum doktorum yara izi kalmaması için verdi 3 ay oldu doğum yapalı kırmızılık hafifledi hergün düzenli kullanamadım ama kullansam dahada toparlardı belkide doktorunuza sorup alabilirsiniz biraz pahallı ama işe yarar ☺️
Esra09 Derenimomteacher 5 ay oldu doğum yapalı ilk günden beri lamiderm kullanmamı söyledi doktorum hiçbir iz kalmadı
Alanbebek Esra09 fiyatı ne kadar canm o kremın bn dogum yapalı 6 ay oldu birsey kullanmadım gecermı alsam acaba
Esra09 Derenimomteacher doğum yaptım ertesi gün kullanmaya başladım ilk 3 ay düzenli kullan demişti doktorum
Esra09 Alanbebek 80 tl fiyatı canım ben ilk 3 ay düzenli kullandım 6 aydan sonra nasıl olur bilmiyorum ama dene istersen krem yara ve yanık kremi ziyan olmaz evde bulunur
Sinifcianne Derenimomteacher en kalitelisi countradubex tir üstüne krem yoktur ancak ben de keloid oluştugu için geçmedi tabi ki bepantol anti scar jel de kullandım o da sonuc vermedi. Ama keloidiniz yoksa kesinlikle countradubex.