Merhabalarrr 13 ay 21 günlük bir kızım varr😍 bu 13. Ay o kadar farklı geldi ki bana zaten anne baba dede vs diyen kuşum bu ay gel git bitti Ezgi, Dilek (teyzeleri) Kendi adını yani Arya. Nene hayır ve hayvanların seslerini çıkarıyor😻 çiftliğinde kuzuları varrr dediğimde meee diye bağırıyor mesela 😂 akşama kadar hiç susmuyor dilli düdük maşallah😂 sizde durumlar nedir bu aylarda olanlar günlük aktiviteleriniz neler🌸