AydanAsil
Maalesef arandığı zaman ağlıyor aynı zamanda. Bir de ben emzirdikten sonra sağmaya calistigimda çok çok az çıkıyor. Bir de doğru pozisyonda emziremedigimi düşünüyorum. Göğüs uclarim yok gibi. Silikon uçla emziriyorum. Onda da sadece ucunu alınca yara, tahriş vs oluyor. Ucu çıkınca silikonu çıkarıp öyle veriyorum ama kahverengi alanın çok az bir kısmı giriyor ağzına. Bu şekilde de acıyor, izdirap oldu emzirmek