Alpbebek2 ah kadın kadının düşmanı ya da gerçekten bilmiyorlar, her bebek aynı değil.. benim kızımda tıpkı bebişiniz gibiydi.. bana da kayınvalidem bu çocuk aç diyip durdu, eşimin halası nasıl zayıf bebek bu dedi.. sonra annem geldi bu çocuk açlıktan ağlıyor dedi😂😂 bildiğin yetersizlik hissi geldi böğrüme oturdu.. stresten uyuyamıyordum, kurdeşen döktüm..
doktorum günde 20gr üstü alıyorsa normaldir dedi.. ki alıyordu.. 27-28 gr alıyordu.. İstanbul’da iseniz bilirsiniz, Maslak Acıbadem e götürüyorum, herşey çocuğum için diyip.. en son dr u dinlemeyip mama aldım.. yemedi😂😂 başka marka al bunu sevmedi dediler aldım.. onu da yemedi.. Dinlemeyin kimseyi.. her bebek kendine özeldir, kıyaslamayın.. günde 20 gr üzeri alıyorsa sıkıntı yok.. moralinizi bozmayın enerjiniz yüksek olsun ki çocuğunuza da telaş ve endişe yerine güzel enerjiniz geçsin🙏🏻🙏🏻🥰