Ecem35 güzel anneler 5.buçuk aylığız 6 ayımıza az kaldı ek gıda için yoğurt Makınası alsam sizce gereksiz birşey olurmu gerçekten gereklimi herkes ne gerek var kendın mayala Felan dıyor Tecrübeli annelerden fikir alabılırmıyım bana yardımcı olurmusunuz
MehtapKocak Ecem35 mayalamak daha kolay kendiniz yapin ben yarımlik cam noza mayaliyorum bittikce acıp kullaniyorum makina cok da lazim degil bence 🌼🌼
mombeto Ecem35 ben de bunu düşündüm 5 buçuk aylık bebeğim. araştırdımn. Normal mayalamakla nerdeyse aynı. Makina sadece sofra bezi görevi görüyor. Bir de sütü kaynatmadığın makinalar var tabi o bi kolaylık ama bunun için değmez dedim videoları falan izledim almamaya karar verdim. Daha da geçmedim ek gıdaya 1 hafta sonra geçmeyi düşünüyorum yavaştan
Sumeyraas Ecem35 canım ben kendim yapınca tutturamıyordum. Weewell in makinesi ucuzdu onu aldım. Şuan gayet güzel oluyor. Kaynat soğut derdi yok. Pastörize günlük sütü oda sıcaklığında mayalıyorum. Ben kullanışlı buldum açıkçası. Labne de mayaladım o da güzel oldu.
Akcabeytas Çok gereksiz geliyor bana bi kerede kaynatıp küçük kavanozlara yapıyorum bittikçe açıyorum haftada 2 defa yapıyorum işk başta zor geliyprdu yaptıkça alışıyorsun bence gereksiz