Eminos subye bebeginiz kac aylik nerde oturuyorsunuz yaz icin uyku tulumuna gerek yok ki tek zibinla yatiyor bebeklerimiz
Drkdlr Sadece emerken başı terliyor ama o hep oluyor. Tog evinizin sıcaklıgına göre değişir. Onun tablosu owlinin sitesinde de var Bizim yazlık cok serin oluyor ben 2 tog kullanıyorum :)) bebeğiniz kaç aylık?
subye Drkdlr kışın 1.7 tog kullandım yazında ince pike görevi görsün diye 0.5 ya da 1 tog bakacağım ama markaya karar veremedim trendyol da yorumları okudum olumlu olumsuz yorumlar var karar veremedim lcw kullandım kışın memnundum
subye Eminos 12 aylık bütün kış uyku tulumuyla geçti çok rahattık üstü açıldı derdim olmadı hiç evimiz 23 derece genellikle ince de olsa bi tulum olsun istiyorum üstünde :)
Eminos subye lcw dan e bebekten penye tulum alin o zaman cok rahat oluyor benim oglum da kis boyu uyku tulumuyla yatti su an 25 aylik ama gecen sene sadece zibinla yatti yazin bu senede oyle olur buyuk ihtimalle odasi 24-25 derece oluyor