Kızlar 28 gün önce normal dogum yaptım 4 dikisim vardı 3.haftadan itibaren oturabilmeye başladım ama hala vajinam acıyor ayakta kalınca üstüne oturunca vs tamamen eskiye ne zaman döner bi de afedersiniz eskisi gibi kapanacak mı cunki ben aynayla baktığımda içi görünüyor