Arkadaşım adına soruyorum !
arkadaşım ayda 2 kez adet oluyor doktora gitmiş hormon testi istemiş bugün ve sonuçları doktor iZinde olduğu için bayramın 2. Günü gel bakalım demiş 1 senelik evli ve bekar iken de böyle bir durum oluyormuş bu durum hakkında bilgisi olan yada yaşayan varsa yorumlarınızı bekliyorum