Sedefmina Arkadaşlar bebeğim 37 günlük ve yüzünde Kırmızı noktalar oluştu giderek de tabaka şeklinde kalınlaşıyor. Geçen hafta doktor normal dedi. Yünlü giydirme, eldiven şapka çorap giydirme, ve hacı Şakir toz sabun kullan çamaşırları için dedi. Hepsini yapıyorum ama sanki hiç gerilemedi. Başına gelen ve önerebileceği birşey olan var mı?
elifzeze Sedefmina merhaba olabilir bioderma atoderm krem alip bebeğinizin yüzüne kullanin hemen faydasini gördüm
Tubad Sedefmina doğum lekesi olabilir mi? Bebeğimin bacağında doğumundan sonra o şekilde benek benek başlayıp kırmızı kabarık bi tabaka oldu doktor doğum lekesi dedi 😐
Busraakuzey Mustela krem verdi doktorumuz bize ve şampuanı egzamaya çeviriyor oğlum 4. Ayına girecek 1 aydır yaşıyoruz bu sorunu doktorumuz önerdi kullanıyoruz bakalım etkisini gördüm ve sürekli nemli tut canım nemlendir vücudunu bebişin kuru ve alerjik cildi demek ki