40 günlük bebeğim sürekli ağlıyor kızarak uyumuyor veya emmiyorsa ağlıyor çoğunlukla da kıpkırmızı oluyor acı cekerek. 3 ayrı doktora götürdük 2 doktor reflü dedi ayrı ayrı ilaçlar yazdı. Son doktor inek sütü alerjisi dedi annesi olarak bana diyet verdi inek ürünlerini tüketmeycegim. Büyük insan gibi kocaman gaz çıkarıyor ağızdan bu şekilde şikayetleri olanlar önerileriniz nedir ?