Merhaba hanımlar. 5 gün önce spinal sezaryen ile doğum yaptım. Nadir görülen dayanılmaz baş ağrılarım var. Her gün ağır ağrı kesiciler kullandığım için günün yarısında bebeğimi emziremiyorum. (sağıp dökmek zorundayım) hassas biri değilimdir acıya da dayanıklıyım ama bu gerçekten dayanılmaz oluyor. Günde 8 9 kahve 2 bitter çikolata en az 3 litre su içiyorum yemek yemeye yerim ve halim kalmıyor zaten. Ama yine de düzelmiyor. Bebeğimle ilgilenebilmek istiyorum artık. Bunu yaşayan ve çare bulan oldu mu lütfen yardımcı olun.