Herkese merhaba aramizda tecrubeli anneler var oldugu icin bir kac sorum var desteklerinizi istiyorum;
1-20 gunluk bebegim surekli emzirme istedigi var asla geri cevirmiyorum surekli kucagimda uyuyor besigine yatirdigim zaman aglama ve bi horultu gibi ses ile uyaniyor tekrardan emziriyorum bu sefer cok sinirleniyor hirslaniyor ne yapmam lazim?
2- gazini her yontemle cikarmya calisiyoruz fakat hep alttan cikiyor agzindan az cikiyor ve cok cikmiyor tavsiye ettiginiz gaz cikarma yontemi var mi?
3- burunun tikandigini nasil anlayabilirim? Arada sirasa agzi acik uyuyor??