Hivrozam https://resimyukle.link/i/oWh5k Kızım 15gunluk karnı bu resimdekiyle aynı yanları daha siskin ve çıkıntılı kafaama cok takıldı boyle olması normal mi
Shira2 Hivrozam bana ebemiz kenarlardan cikiklik var ise gaz isaretidir demisti. Öyke gibi görünüyor!
Bebegimm1 Hivrozam gaz gibi duruyor sanki midesini hafif bastirinca sertlik var mı alttan gazini da cikariyormusunuz
Gocicim Gobek fitigi yasina kadar duzelir cok kabiz olmasin bide aglatmayin ozamanlar daha ckkio bzimkinde de vardi
Metehanbeysmom Hivrozam Benim oğlum da bu şekildeydi ama büyüdükçe düzeldi.. Tabiki doktorunuza sormanızda fayda var. Sağlıkla büyüsün minik ❤️
Beycaamommy Metehanbeysmom göbek fıtığı değil korkmayın göbek deliği çevresini elinizle kontrol edin çok ele gelen sertlik dışa dönük çıkıntı varsa yalnız sizinki gaz gibi duruyor
Kubissstt Hivrozam gazda olabilir fıtıkda olabilir bu resmi birde doktorunuza gösterin ve sorun bizimki fıtıkdı ameliyat oldu şuan yok şükür
Sevmmm Hivrozam benim bebeğimin de öyleydi , doktor kontrolde yeni mı doyurdun karnı şiş duruyor demişti . Yeni doyurduysaniz ondan olabilir veya gaz başka sebebi olduğunu sanmam