AbD Hanımlar doğum yapalı 9 buçuk ay oldu ilk 3 ay falan regl olmadım ama ondan sonra düzenli bir şekilde regl olmaya başladım ama bu ay regl 2 gün geçti normalde geçilmez gebelik testi yaptım negatif çıktı ama içim içimi yiyor bide emziriyorum onun etkisi olabilir mi başına gelen var mı
Balkizaselinannesi AbD canim şu an benimde 3 gün gecikti test yaptım negatif çıktı ama yinede korkuyorum
AbD Thesra Ay Allah razı olsun ya kaç gündür okadar stresliyim ki tamam bebiş olsa yine benim bebeğim ama daha oğlum çok küçük 🙄
Thesra AbD Stres olduğunuz içinde muhtemelen rahat bir şekilde gelemiyor🙈 Relax olun gelicektir rötar yapmış azıcık☺️☺️💐💐
AbD Balkizaselinannesi evet benim test de bu sabah yaptım negatif çıktı birkaç gün daha olmazsa kan testi yaptırmayı düşündüm ama de ekli normal miş içim rahatladı şuan
Arensmom AbD 10 ay oldu hemen adet olmaya başlamıştım ve bu güne kadar gün şaşmadı çok enteresan ama bu ay 2 gün geçti 3. Gün oldum şükür 🤭
Kubra2kat Bu ay benimde 2 gün gecikti galiba mevsim gecisinden kaynaklaniyor yda stres yaptigimzdan olablir
Yumurcaklarim AbD canım benimki de 4 gün geçti bu ay hatta ağlama derecesindeydim artık gelmiyo diye evde bi sinir bi stres Allahtan geldi de ailecek rahatladık 😅😅