Gygy benim bebeğim kolik gece belirli saatte ağlamaya başlıyor ve asla susturamıyoruz sadece ben kucağıma alıp sakinleştirmeye çalışıyorum bazen 7 bazen 9 saat uyumuyor dün mesela 12 saat uyumadı artık en son ağlaya ağlaya uyuya kaldı bence of demeyin kimse kolay büyümüyor illaki zorlukları olacak anneliğin 🌸