Merhaba güzel anneler buraya benim gibi başına bebeği enfeksiyon kapmış anne var mı benim gibi diye yazmak bir nebzede olsa moral almak için yazdım hamileliğimin son günleri idrarımda enfeksiyon çıktı doktorum toz ilaç verdi kullandım doğum yaptım bebeğim sürekli kusuyor birşey yemiyordu doktorlar dedi senden enfeksiyon kapmış olabilir bebeğim 1 gün boyunca kesinlikle ne meme nede mama aldı en sonunda çareyi çocuk doktorunda bulduk doğduğunun 2. Günü acilen yoğun bakıma yatırdık antibiyotik tedavisi yapılıyor bugun 6. Günü bugun tahlillerini tekrarlamışlar ama antibiyotik tedavisine rağmen geçmemiş negatife dönmemiş enfeksiyon bu antibiyotik 5 gğnlükmüş o ilacı kesmişler başka antibiyotik tedavisiyle devam ediyorlarmış bebrğim iyileşecek mi basından böyle birşey geçen var mı lütfen birkaç cümlede olsa yazsın çok mutsuzum bebeğim iyileşecek mi bilmiyorum