zeynepduha Bir kez oldum çok fenaydı o ağrı şimdi tekrar yaşamaktan korkuyorum mastit olmamak için neye dikkat etmem lazım ve ne zaman geçer bu risk?Yani emzirdiğim süre boyunca iki saatte bir mi emzirmem ya da sağmam gerekecek?
Cheddar zeynepduha emzirmeyi düzenli yapmalısınız meme tamamen boşalmalı eğer boşalmadıysa tam sağmalı ama ayrıca fazla sağım yapılmamalı
Tugceonrdml_ zeynepduha düzenli emzirme veya sağım yapmalısınız emzirdikden sonra kalan sütün tamamen boşaldıgından emin olun her emzirme öncesi ve sonrasında ılık su ile masaj yapmak hem süt artısı sağlarwhemde süt kanalları tıkanmaz
Birceninannesi zeynepduha valla her şeye(göğüs ucu bakımından yatma pozisyonuna kadar) extra dikkat etmeme rağmen 7 ayda 5262625 kere mastit olan biri olarak bu meselenin artık meme yapısıyla alakalı olduğunu düşünüyorum. Yaklaşık 3 hafta önce antibiyotik kullandım şu an sol göğsüm yine fena🙄 göğüslerim hala terbiye olmadı onun da etkisi olabilir tabi
Cheddar zeynepduha valla canım o kadından kadına değişiyor kimisi iki aylıkken bi de benim gibi 6 aylıkken 😅 dediğim şeyleri yaparsan mastit olmazsın canım benim hiç olmadan atlattım o dönemi
Drkdlr zeynepduha ben de doğumda 3 kere hastanelik oldum 40 derece ateşle serum verdiler hep. Göğüslerimin terbiye olması 3 ayı buldu. anca geçtikten sonra emzirme zevkli hale geldi.