Balanne74 Bebeğim yedi aylik ve son beş altı gündür devamlı huysuz iştahsızlık ve iki gündür de ateş çıkmaya başladı calpol filan verdik biraz düştü ama yine sanki ateşi çıktı gibi ☹️ napmaliyim
PolenLina Balanne74 geçmiş olsun bize doktor bir diş jeli verdi onu sürdükten sonra çocuk kendine geliyor gülücükler saçıyor uyuyor 🙂
aylizinannesiii Balanne74 Bizde şuanda oyleyz ateşi kac oluyor , ben bezi ıslatıp eklem yerlerini siliyorum biraz hafifliyor ama uyku yok tabiki
aylizinannesiii PolenLina ismi nedir jelin acaba biz üç gündür serum antibiyotik Calpolle devam ediyoruz diş ateşi asiri zor