aysenurbahadir Mavsnz06 dikiş yerinde şişlik ise evet oldu zamanla geçti ödemden bahsediyorsan o da oldu 😃 emzirirken ayaklarını uzat dedi doktorum bir de kilomdan dolayı ödem için iğne kullandım 😊