basakhanim34 Doğum sonrası 40 muayenesi tam olarak nasıl oluyor ve doktor neye bakıyor? Sezaryen olanlar da gitmeli mi?
Wanderlust basakhanim34 dikislere bakiyor alttan muayene de yapiyor ic dikisler, rahim toparlanmasi ve yumurtalik durumuna falan.
Melisbugi basakhanim34 ultrasonla rahmime baktı toparlanmış dedi dikişlerime baktı bide bu kadar canım sezaryenyan oldum bu arada
busraamusti basakhanim34 ben gittim yumurtalıklarima baktı vajinal muayene yapıyolar sezaryen doğum yaptım doğumdan sonra herhangi bir sıkıntı var mı ona bakiyolar
Yusufali06 basakhanim34 dikişlere ve rahime bakıyor toparlandı mı vs diye bide benden smear aldı gittiğimde. Yakınlarda adet görünmüyor dedi heralde 6 aya kadar olmazsın dedi.
Merveeeeeee0901 Sezaryen oldum yumurtalıklara bakıyor canım birde smear testi yapıcak Bi dahaki gittiğimde
Candanotemm basakhanim34 sezeryan oldum bir hafta sonra kontrol etti tekrar gel demedi hiç bende bilmiyordum
Melisa59 Candanotemm aynen ya banada demedi merak ettim şimdi unuttu mu acaba doktora bı msj atayım bakiim
ayseberilinannesi basakhanim34 40 tan sonra değilde doğumdan bir hafta sonra gitmiştim dikişlere bide ultrasonla rahme baktılar o kadar
MihraNilkuzusu basakhanim34 40. Gün gittim rahmime baktı Demir sürgü gibi bi alet var onunla sonra da ultrasonla hem rahmime, idrar keseme vs baktı herhangi bir sarkma vs var mı diye
Biittercikolata Ben gitmedim geçenler de yazdım Doktor’a. Bir sıkıntın yoksa musait olduğun zaman da gelebilirsin dedi. Hastaneler cok kalabalık bebekle de sıkıntı oluyor bir sorunum yok şükür gider miyim bilmiyorum 🙂
kaymakliekmekkadayifi basakhanim34 canim ben sezeryan oldum benim doktorum 20 gunlukken cagirmsiti. Uktrasonla bakiyo rahim toplanmis mi ic organlar yerine gelmis mi diye bidr dikisleri ustun koru bakıyor sikinti var mi agri sizi soruyor o kadar
neslihan-87 basakhanim34 rahim kontrolü için ultrasonla bakmıştı bana 2 kez sezaryen oldum alttan hiç muayne olmadı
nesibeb basakhanim34 22 si bende gidicem bakalım neler olucak korkuyorum doğumdan sonra tekrar masaya çıkmaya