Sevdamavi Kızlar 😂bu göğüsler ne zaman terbiye olcak.2.5 ay oldu doğum yapalı göğüslerim kafam kadar dolunca taşıyor sertleşiyor dolu dolu süt akıyor sızlıyor ne zaman normale döner
iki_prens_annesi Sevdamavi bazen erkenden terbiye olur bazende gec🙄 bnm ilk oglumda nerdeyse 1 sene olackti tasma akinti olurdu snra ikinci oglum olurdu arada gec emzirince tas gibi olurdu akardi 7 8 ay snra birazda olsa normale dondu 😆😆
CankizimRavzam Sevdamavi 1 yaşındaydı terbiye oldu anca 😂 göğüs pedi kullanıyordum bitincede kızımın eski küçük pijamalarini depiyordum 4 aydır rahatım çok şükür
Mmomm Sevdamavi 4. Ayda bi haller oldu benimkilere hatta sütüm kesiliyor diye triplere girdim meğersem terbiye olmuş kendileri 😂
Browni_61 Sevdamavi Maşallah heryerde demeyin bnce nazr degmesn bnm 2 aylikn falan yumuşamıştı bos gbi
CankizimRavzam Sevdamavi Valla dedim bile 😂 bide şey gece tek göğüs veroyorsun sabah bı bakıyorsun diğeri davul olmuş 😂 çal çal oyna
[silindi] Sevdamavi 50 gün oldu geceleri uzun süre emmezse eskisi gibi oluyor şişiyor ama gün içinde sütüm azaldı triplerine giriyorum boş geliyor. Ama hala bir memeden emerken diğeri akıyor Ya da duştan çıkınca falan.