Yazkizioyku Kizlar havalar 28 30 arasi izmirde sizce bebeğimi nasil giydirsem. Kisa kollu giydirsem üşütür mu acaba öykü suan 10 aylik
basaktpe12 Yazkizioyku bizim yazlıkta sıcak olurdu bu zamanlar ince çıtçıtlı zıbın altına şort vücutsun yoklardım sıcak dı
EslemDilan Yazkizioyku bizim evimizin içi serin olduğu için ben uzun kollu ince badi giydiriyorum dışarı dada duruma göre ama genelde ince uzun kollu oluyor kısa olduğu zaman kolları buz gibi oluyor sanırım biraz daha ısınınca giyecegiz :) bende şurada bekliyeyimm
Anneyeni Yazkizioyku yok canim niye usutsunn giydir bence kontrol edersin gogsunu ve sirtini üşümüyorsa devam edersin ki bence usumez
Saitkereminannesi 15 aylık bebeğim banyo yaptırdım kısa kol giydirdim hava 19 derece gösteriyor evin içini bilmiyorum kolları sıcacık üşürse huzursuz olur diye düşünüyorum
Yazkizioyku Henüz bende ince uzun kollu giydiriyorum ama annemler filan hep üşür üşür diyorlar bana kalsa giydiririm de beni tereddüte bırakıyorlar 😄🤦🏻♀️
morjaguar Yazkizioyku 23 derecenin üzerinde hep kısa kollu giydirdim, 5 aylık. üşütmesi için n fazla sıcak değil mi?
Yazkizioyku morjaguar bence de öyle ama annemler filan hep üşür cocuk diyorlar. Ama dediğiniz gibi hepinizin deneyimlerine göre bende giydirebilirim cok sagolun 🥰
Minikcivcivim Yazkizioyku biz de İzmir’deyiz geçtik çoktan yazlıklara. Geçenlerde daha sıcaktı o zaman bi kısa kollu zıbınlaydı hatta da şu sıra biraz daha serin gibi kısa kollu zıbın altına ince uzun alt giydiriyorum sadece
Yazkizioyku Minikcivcivim Ustu değil altını sicak tutsan yeterli diyor kimiside şaştım kaldım ilk bebegim belki de ondan böyleyim 🙈