Oguuu26 gaz içim degil bagırsak düzenleyici probiyotik tir biogai. Yanında gaz damalsı kullanmalısınız ben sap simplex kullandım ama cocuklarn bagırsakalrımı gsz damarlarına alıstırmamak lazım bu yuzden günde 5 damla yazmasına ragöen 3 fln verdim cogu zaöanda vermedim cok gazlıyıd. Zatsn gazlı bebege ne içirseniz fayda etmez. Egzeraiz ve masaj en rahatlatan sey. Her beslnme öncesi karnı açken Ciddi egzeriszler yaptırıp gaz cıkarmasımı sagladım kızımın. Hala da kendisi yapaamz ben yardımcı olurum 3,5 aylık. Gün içinde gözünüz üzerindeyken karın üstü yatırın.