alchn Makinamdan mi desem anlamadım ne kullansam leke çıkmıyor birde renk soluyo acba siz ne kullanyorsunuz
eslemsiii alchn bingo kullanıyordum bitti bugün Alo aldırdım deneyeceğim inşallah iyidir bingo da leke çıkarmıyordu 🤦🏻♀️
OgretmenimKukla alchn Bingo, Bor, Rinso’dan sonra şoktan mintax sıvı deterjan ve yumuşatıcısını aldım. Şuan için iyi gidiyor sanki. Kokusunu da çok sevdim 😅
alchn eslemsiii benimde banyoydu bugun indirimde 8 kilo abc vardı gül büyüsu birde lavanta karar veremedim ikisinde kokusunda sevmiyorum
Han30 eslemsiii alo bozdu kendini annem senelerce alo-omo kullandı bende evlendim alo kullandım ama son 1 yıldır salça lekesi yemek lekesi çıkmıyor 60 da yıkatmama ragmen. Geçen en son ön yıkalamlı suda bekletmeli ve leke çıkarıcı kosla kattımda lekeler çıktı elimdeki bitsin omo alacağım bingo da aynısı oldu
Hygge alchn Alo, Omo, Yumoş, Tursil, Bingo hangisi o an ekonomikse onu alıyorum ben 🙈Koslanın leke çıkarıcıları var belki öyle bir şey ekleyebilirsiniz deterjanı koyduktan sonra.
Deletedmom5284 alchn tursil kullanıyorum bekarlığımdan beri arada başka deterjanlarda denedim arielde kullandım ama tursil daha iyi (sıvı bu arada)
Han30 alchn bende de bırakıyor hep ama makinadan olsa leke çıkarıcı katınca geçirmez diye düşünüyorum beyazlarımı çok güzel yıkıyor kar gibi gerçi içine çok az domestos ve kosla katıyorum belki ondan. Omo sıvı deneyeceğim hem yumşatıcıda gerekmez diye düşünüyorum 😊
Minnak23 Bir video izledim makinenin dısında bi kucuk kapak oluyor canım markası ne bilmiyorum ama benm ki bosh o kapagın içine bir sürü sey kacmıs tel toka vs ve inanılmaz kirli su içti kucuk hortumundan orası kirliyse makine temiz yıkamazmıs benmde lekeler kalıyodu temizledim o bölgeyi smdi bi sıkıntı kalmadı