Lütfen başına gelen varsa yardımcı olsun bana bebeğim 3 ay 22 günlük artık eskisi kadar mamayı yemiyor çok az içip diliyle itiyor bu durum geçici bir durum mu Başına gelen var mı acaba ne zaman geçti önceden biberon görünce heyecanlanan çocuk şimdim biberon görünce çığlığı basıyor