TuruncuLimon Ben lavabodayken kızım kapıyı ittirip içeri girdi. Kapının dili tam kapanmamış hemen açılıverdi. Kapı açılıncada kızım yere düştü ve lavabonun eşiğine bacağının üstüne düştü. Bacağı çok kötü morardı bu şekilde oldu nasıl iyileşir nasıl geçer bilen biri varmı? Düştükten sonra buz koymaya çalıştım ama koydurtmadı. Moralim çok bozuk gerçekten küçücük çocuğu tutamadım diye https://www.hizliresim.com/823c649
basaktpe12 TuruncuLimon birşey olmaz müdahale etmeye gerek yok kan,şiş vs yok ise Küçükken dışardan eve heryerimiz mosmor gelirdik düşe kalka anlayacak yaptığı hareketin ona zarar verebileceğini
Mommysharkdoodoodoodoo TuruncuLimon bebek viksi ve sudokrem kullanın çok bir şey belli olmuyor siz morluk görmemişsiniz inşallah da görmezsiniz 🥰
Burcu35 TuruncuLimon Oğlumun bacakları hep böyle bi düz duvara tırmanmadığı kalıyor 😂 merak etmeyin kısa sürede geçiyor birşey yapmaya gerek kalmıyor. Allah beterinden korusun
Ghi TuruncuLimon hirudoid jel kullanbilirsiniz morluk için ama hakikaten çok morarmamış :) geçmiş olsun
TuruncuLimon basaktpe12 zaten şuan tümsek gibi yerlerden inmeye korkuyor ama kısa bişey giydirmeye çekiniyorum nbu çocuğa ne yaptın diyecekler diye eşimin ailesi biraz pinpirik 🤫
basaktpe12 TuruncuLimon ay bırak bizimkilerde öyle ti ye almıyorum acısını ağrısını onların çekiyor evde şort vs giydirme bende öyle yapıyorum ince esortman ile geziyor