26262626 inanın aradan 8 yıl geçti tam hatırlamıyorum ama bebeğimi sürekli memede tutmuştum aç olsa da sürekli emmişti öyle öyle tekrar geldi bir süre sonra. Ama her bebek aynı değil süt gelmeyince bırakanı d var. Siz bol bol emzirin tekrar gelecektir inşallah. Hiç dırmuyorsa belki bir süreliğine mama da verebilirsiniz ama dediğim gibi sürekli emzirin dursun memede durabildiği kadar. Doktorunuza da danışın ama en çok sütü getiren emzirmedir yani .