Kızlar 1 yaşında oğlum var. 4,5 aylıkken memeyi bıraktı. Göğüslerim söndü gitti. Zaten normalde de küçüktü de süt dönemi baya güzel olmuştu. Süt sonrası eski halinden de küçük oldu 75 bile boş kalıyor nerdeyse dümdüz yani 🥲 bu arada zaten zayıfım kendimi bildim bileli 43-45 kg arasıyım. Neyse asıl sorum şu doğumdan önceki zamanlarımda adet dönemim yaklaşınca göğüslerim şişerdi ordan anlardım geleceğini şimdi düzenli adet oluyorum 6-7 aydır ama göğüslerim şişmiyor. Benim gibi olan var mı? Hormonlarım mı çalışmıyor anlamadım ki🤨 🤷🏼♀️