maras46 Resim Alıntı fakat bebeğinin poposunda üstteki resim gibi şeyler cıktı.Cisini yaptıkça acıyor demek ki kuzum birden bi ağlama tutturuyor.Sizce bu nedir başlıkta yazdıklarımın hepsinde de aşağı yukarı aynı fotolar cikiyor
maras46 maras46 [url=https://resmim.net/w3vqna/][img]https://i.resmim.net/i/Screenshot_20210512-171246_Chrome.jpg[/img][/url]
Zelisblt maras46 küçük küçük sivilce gibi olunca ısilik oluyor canm, poposunu olduğunca açık bırakmaya çalış canm hava alsın. Birde ıslak mendil değdirme suyla yıka. Geçmiş olsun 🌼
maras46 Zelisblt teşekkür ederiiiim bir de pişik kremi sürüyorum ama sürmeye devam etsem mi sanki o rahatlatıyor
minnakprenss maras46 pişik kremi rahatlatır tabi sürmeye devam edin ..benim oğlumun da sık sık pişer hametan kullanıyorum bir de oksizinc krem kullanmaya başladım yeni o da bayagı iyi geldi