Kuzeymiram Devlette doppler bolumundemi detayli yaptirdiniz kizlar acil yardim lszim gorenler yorum yapabilirminen azindan usste kalsin 😊
AND-20 Kuzeymiram ben özelde yaptırdım 1 saat boyunca incelediler memnun kaldım ama 1 saat sonra dinlendim yürüdüm sonra bi daha baktı bi yarım saat kadar
AlyaMeyra Kuzeymiram kadın doğum uzmanına muayeneye gidiyorsunuz detaylı usg yi istiyor sistemden giriş yapıyor. Sizde usg sekreterliğe gidip randevunuzu alıyorsunuz bu kadar 🤷♀️
Mugesii Kuzeymiram üniversite hastanesinde yaptırdım detaylı ultrasonu.sonra şehir hastanesine perinatoloji bölümüne yönlendirildim. İkiside devlet olmasına rağmen çok iyi baktılar. Bence hastaneden hastaneye ve kişiden kişiye göre değişiyor iyi bakma durumu ne yazıkki.
Tugba10-5 Kuzeymiram ben yaptırdım ama araştırma hastanesinde olmuştu detaylı ultrason uzun uzun bakmamıştı sadece 25 dk sürmüştü yardımcı olabileceğim bişi varmı
Kuzeymiram Tugba10-5 arastirma hastanesi drvlet oluyor demi hangi bölüme girdiniz acaba bana herkez doppler bölümü diyorlar . Perinatoloji sadece riskli gebelere bakiyormus
Tugba10-5 Kuzeymiram doopler diye bir bölüm varmı bilmiyorum ama perinatolojiye gittim doopler bildiğim ultrason oda renkli doopler gibi :) gebeliğim riskli değildi ama ikiz olduğu için normal klinikler çok yüksek rakam söylediler bende araştırma hastanesinde yaptırmıştım.
goker05 Kuzeymiram Untrason bölümü var radroloji de uzman doktor baktı benimkine çok uzun sürmedi herhangi bir sıkıntı yok dmeisyi sağlıklı çok şükür bence risk yoksa çocuğa saatlerce radyosyon vermeye gerek yok
Tugba10-5 Mom356 benim 20 dk baktı Allah var :)) ikiz olduğu için ellerini ayaklarını gördü dediki parmaklarını sayamıcam şimdi 😀😀
Tugba10-5 Kuzeymiram evet doopler diye bir bölüm yok zaten o ultrason için kullanılan bir tabir herkes klinikte yaptırıcak diye bişi yok ikizlere 1000 TL istediler bakmak için bir saate ben de gitmemiştim araştırma hastanesinde olmuştu
Kuzeymiram Tugba10-5 doppler yani kadin dogumun alt dalı muayne yeri 20 24 hafta arasina bakiyolar . Bir arkadas zeynep kamile gitmis ama bakmamislar doppler bölümüne yönlendirmisler benimde kafam karisti o yuzden
Tugba10-5 Kuzeymiram valla bilmiyordum canım öyle bölüm olduğunu zaten aksi bir durum olursa yönlendirirler diye düşünüyorum benim riski yoktu gittiğimde herkes de aynı şey olur mu onu bilmiyorum yalnış bişi söylemiş olmayayım
Sumeyra87 Normal kadin dogumcuya gittim.ultrasona gonderdi tarih verip ordada baktilar.bisiler dedi tabi sekreterede ben anlamadim o ayri.he cinsiyetini orda ogrenmistim😂
elifineylulu Kuzeymiram bende şehir Hastanesinde yaptırdım canım detaylı ultrason ile bebeğin ense kalınlığına herhangi bir engeli olup olmadığına baktılar