Nisagerek Hanımlar selamun aleyküm bir sorum olacak sizlere kızım 17 aylık ve doğru düzgün anne bile demiyor akranlari konuşuyor çevremdeki benim kızım da tik yok bu normal mi acaba ? Ne yapmam lazım konuşması icin
1prens1prensesannesi68 Nisagerek 30 aylık oğlum var dün doktora gittik toplasan 5 6 kelime anca soyluyo oda anne baba kedi yok gitti çiş bunun haricinde beden dili ile anlatiyodu istediğini tahlil yaptılar Bugün de sonuçlarını aldık 3 4 değerleri alt sınırda cıktı 4 şurup verdi kullanmaya başladık bakalım inşallah faydası olur dikkat eksikliği falan da var birseye pek konsantre olmuyo hırçın yaramaz bi çocuğum var verdikleri ilaçları da okuduğumda sürümün biri çocuklarda konuşması için olduğu yaziyo bi doktora götür istersen ama daha küçük konuşur bizimki 30 aylık gecikti diye gitmiştim bnde uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin
Nisagerek Fun kalıyor tabiki tek basıma herseye yetemiyorum acaba çocuğumla ilgili bir annemiyim diye çok soruguluyorum kendimi çok aşırı sinirli pat pat vuruyor sürekli bana babasına neden böyle anlam veremiyorum
Misterious 28 ay civarinda 15 20 kelime konusmasi gerekir. Konusmuyirsa bir dra danismakta fayda var. TV, telefon vs izliyorsa azaltın, bol bol kitap okuyup etkinlikler yapın. Kitaplardaki resimler hakkında konuşun faydası olur ins ama dra mutlaka danışın
Nisagerek Misterious telefona babaannesi alıştırdı resmen eliyle getiriyor telefonu eliyle gösterip aç diyor beğenmeyince ekrana basıyor tv telefon bende vermek istemiyorum ama onunla ilgilenemiyorum bilmiyorum ne yapmam lazım gün içinde kendime bile vakit ayiramiyorum bakacağım bilmeme kendimi çok sorguluyorum iyi bir annemiyim diye her dediğini yapmıyorum kaynanam her istediğini yapıyor parmaginda oynatıyor kadını sürekli kucakla gezmek istiyor valla öyle görünce kaynanami iyiki ben buna bu kadar yüz vermiyorumdiyorum ne yapacagimi şaşırdım vallahi
Misterious Nisagerek dra birlikte gidin. Ders telefonun vs ne kadar zararlı olduğunu söylerken duysun. Belki ikna olur. Önceki yorumunda yanlışlıkla 28 yazmışım 18 olması gerekiyordu
Mucadile Nisagerek bence uyaran eksikliği olabilir bir uzmana götürün. Ayrıca lütfen ev işlerini çocuğunuzdan önemli tutmayın, TV telefon önüne bırakıp iş yapacağınıza işler kalsın bırakın. Kaynananızaa söyleyin o da vermesin gerekirse tartışın konuşamıyor çocuk bunun yüzünden deyin.