zeynepduha 1.ay dolunca verdim emzigi tutmadi hic baska marka aldim onu denedim onu da tutmadi ama biraz zorladik sonra 2.yi tuttu. Meme reddi yasamiyorum emzigi de karni tok ve alti temiz olmasina ragmen huzursuzluk yapip aglarsa veriyorum sadece onun disinda versem de almiyor zaten. Ama huzursuzluk zamanlari tam bir kurtarici oldu yoksa memede susuyordu ve cok emdigi icin cok kusuyordu simdi o sorun ortadan kalkti😊