Uzaymekiii canım aynısı bende de oldu benim yukarı çıkmamıştı ama rahmide kapamamıştı önemli olan rahmi kapamaması kapatır yada çok yakın olursa o zaman farklı bir yol izleyecektir, bana herhangi bir önlemden bahsetmemişti sadece çok yorma kendini demişti ama öğretmendim ve 32. Haftama kadar günde 8-9 saat ayakta kalıyordum 🤷🏻♀️Ama en önemlisi kanama doktorum en ufak kanamada panik olma ama muhakkak gel önemli olabilir demişti ☺️