Madamemom Anneler bugün 2ay 5 günlük olan bebeğim sadece ateş var aşırı ateş var düşüyor geri yükselir ilaçlar pek fayda ermiyor doktora 2 defa götürdük hastanede ateş iyi çıkıyor böyle olan var mı bana tavsiyeleriniz neler ağlamaktan helak oldum
Birceninannesi Madamemom korkutmak istemem ama ateşi çok yüksek hastanede kalması lazım üstünü hafifletin. 2 aylık bebeğe siz ateş düşürücü veremezsiniz hemen acile gidin sebebi araştırılmalı
SelimeliS Madamemom gözleri kayıyor derken nöbet geciriyor gibi mi yani bebeğiniz cok küçük ve atesi cok yüksek tahlik vs yapmadilar mi hastanede atesi düşük diye direk eve mi gönderdiler inanamıyorum
Hygge Madamemom Nasıl hiçbir şey yapmadılar hastahanede. Aşıdan falan mı oldu acaba. Üzerini çıkarıp calpol vermeyi denediniz mi?? Bence başka bir hastahaneye götürmeyi deneyin
Madamemom Ya 2 defa gittik acile 36.6 çıkıyor orda tamam düşmüş diyip eve gönderdiler en son artık antibiyotik ve fitil verdiler