Arkadaşlar sakin :) daha minicikler ve gece gündüz ayrımı, uyku düzeni nedir bilmiyorlar. Bilmelerini de beklemeyin zamanla geçecek inşallah sabır. Bu arada bizde 38 günlük olduk ve koliğiz maalesef. Ama bu anlarin tadını çıkarmaya çalışıyorum. Bir daha bu kadar minik olmayacak, istediğim gibi alıp kucağıma basamayacağım bu zamanlardaki gibi. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun🤍