Anneler merhaba o gün post acmıstım kehribar alıcam diye aldım ve bide hediye geldi hediye gelen kehribarı kullanıcam tabi ki aldıgım kehribarı satmak istyrm alcak olan anneelr varsa 100 tlden vericem hemen linclemeyn pahalı diye daha yeni aldım inanabilrsnz ve pahalıya aldım 140 liraya almstm aldgm fiyata satmyrm yani habernz olsun iyi günler