Kızlar oğlumun sesi bugün böyle çatallı biraz kalın gibi çıkıyor. Ateşi yok genel olarak sakin ama sesi biraz hastaymış gibi bayram temizliği yapacaktım tüm enerjim düştü hastalandı diye 😔 boğazı tahriş olmuş gibi ne yapabilirim ilaç haricinde 😔 mama+meme ile besleniyor