Esma35 Arkadaşlar merhaba İzmir’de oturuyorum. Erkek bebeğim var 3 ay 6 günlük. Oğluma bayramlık kısa kollu aldım ama giydirip giydirmeme konusunda çok gidip geliyorum. Daha erken mi acaba. Herkes kafasını koru falan diyor ne yapmalıyım bilemedim 😔
Sumeyraas Esma35 canım kırkından sonra ben şapka bere takmadım. Yaz geldi bebiş de büyümüş artık. Dışarı çıkarken yazlık şapka takarsınız evde gerek yok. Sıcaksa kısa kol giydirebilirsin.