eminemre99 evet 6.ayindan beri mama sandalyesimde veriyorum bu sayede desteksiz oturmayı da cok çabuk öğrenmiş oldu.İlk çocuğum dan biliyorum yemek konusunda hiç zorlamadim önüne koydum o başta oynadı, yere attı, ağzına götürdü sonra yemeyi öğrendi. Zaten bebekler her şeyi ağzına götürmüyor lar mı ilk iki yıl onun yenebilecek bir şey olduğunu farkedince de yedi tabi zamanla damak tadı oluştu yemek te seçti yemediği şeyler olunca da alternatif yaptım mesela mercimek çorbası hiç içmedi onun yerine mercimek köftesi yaptım onu yedi 😌